کاسیاس: جاسوس، خائن، پولکی؟ اهمیتی نمی دهم؛ برای رئیس، بهترین ها را آرزو می کنم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کاسیاس: جاسوس، خائن، پولکی؟ اهمیتی نمی دهم؛ برای رئیس، بهترین ها را آرزو می کنم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کاسیاس: جاسوس، خائن، پولکی؟ اهمیتی نمی دهم؛ برای رئیس، بهترین ها را آرزو می کنم

ایکر کاسیاس، دروازه بان تیم پورتو و تیم ملی اسپانیا اذعان کرد که جدایی اش از رئال مادرید با توجه به برخی رفتار های فردی، آسان مورد انتقاد قرار می گیرد.

طـرفداری- کاسیاس در مصاحبه اختصاصی خود با برنامه Papel از El Mundo گفت:

من هرگز و به هیچ وجه در مورد رئال مادرید و رئیس باشگاه بد صحبت نخواهم کرد. باشگاه ارزش هایی به من آموخت، روشی برای رفتار و فرهیختگی آموخت. نه، نه، هیچکس مرا ناامید نکرد و حالا به اندازه کافی مسن هستم که خودم برای خودم تصمیم بگیرم و وقتی لازم بود به دنبال راهی دیگر باشم. همینطور هم شد. من برای رئیس بهترین ها را آرزو می کنم. قصد ندارم که سفرم به اسپانیا را تنها صرف صحبت کردن در مورد رئال مادرید کنم. حقیقت این است که تنها می خواهم به آینده نگاه کنم. وقت حرکت از کنار اتفاقاتی است که در گذشته رخ داده است.

او هیچ گونه احساس تلخی از نحوه مدیریت خروج اش از باشگاه در تابستان امسال نمی کند:

آن خداحافظی بود که داشتم، نه بیشتر و نه کمتر. به گذشته نگاه نخواهم کرد و آن را با سایر بازیکنان از سایر باشگاه ها مقایسه نخواهم کرد. برای من اینطور بود و همینطور هم باقی خواهد ماند.

اهمیتی نمی دهم اگر مردم احساس می کنند که یک جاسوس، پولکی یا خائن هستم. بیشتر از چیز هایی که خارج از باشگاه در مورد من گفته می شد، سختی کشیدم. فقط می خواستم ساکت بمانم، افراد زیادی توصیه کردند که عصبانی شوم، اما پشیمان نیستم.

کاسیاس در مورد رابطه خود با ستاره پرتغالی رئال مادرید نیز گفت:

کریستیانو کسی است که می شود به او اعتماد کرد. او می تواند خونگرم باشد اما برای خود خوب کار می کند. من او را به مدت 6 سال می شناسم و رابطه خوبی با هم تشکیل داده ایم. هر زمان موضوعی وجود داشت با هم کنار می آمدیم و آن را حل می کردیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 30 شهريور 1394 | 10:39 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.